E-paragonowa ewolucja
E-paragony to przyszłość. Przed Ministerstwem Finansów i przedsiębiorcami stoi jednak wiele wyzwań, którym trzeba będzie sprostać, aby stały się one w Polsce powszechne.
Sprzedawcy nie muszą już drukować paragonów, chyba że klient tego zażąda. Jeśli kupujący wyrazi zgodę na otrzymanie e-paragonu, może dostać go SMS-em lub e-mailem. Jak sprawić, aby konsumenci chcieli korzystać z e-paragonów? Jak zadbać o bezpieczeństwo? Jak chronić przetwarzane dane i kto powinien zająć się pracami nad wystandaryzowaniem paragonów? - na te i inne pytania odpowiadali uczestnicy debaty „Rewolucja paragonowa coraz bliżej” zorganizowanej w ramach Cyfrowego Tygodnia, wydarzenia towarzyszącego uruchomieniu serwisu DGP Cyfrowa Gospodarka.
Balans musi zostać zachowany
- Komplet regulacji dotyczących e-paragonów mamy od czasu zmiany art. 11 ustawy o VAT, a przepisy wykonawcze od października 2021 r. - wyjaśnił Robert Łaniewski, prezes zarządu Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego.





