comment
Artykuł
Data publikacji: 2023-03-28
etyka zawodowa
Informacja handlowa tak, ale nie w każdej formie
Adwokaci będą mogli się reklamować, ale z pewnymi ograniczeniami. Nie wolno będzie chociażby gwarantować wygrania sprawy, a przy chwaleniu się sukcesami wskazany będzie umiar
Zniesienie całkowitego zakazu reklamy to najważniejszy punkt projektu zmian Zbioru zasad etyki adwokackiej i godności zawodu (Kodeksu etyki adwokackiej). Jego ostateczna wersja wraz z uzasadnieniem została zaprezentowała w poniedziałek na posiedzeniu prezydium Naczelnej Rady Adwokackiej.
Projekt nie posługuje się terminem „reklama” – zamiast niego używa zwrotu „informacja handlowa”.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right