Dziennik Gazeta Prawna 174/2025 z 09.09.2025 [dodatek: Dziennik Gazeta Prawna]
Artykuł
z dnia 09.09.2025
Data publikacji: 09.09.2025
PR odgrywa istotne znaczenie w budowaniu odporności

Jedyną pewną rzeczą dzisiaj są zmiany – oraz to, że trzeba się do nich odpowiednio przygotować. Odporność organizacji zyskała strategiczne znaczenie. Eksperci zajmujący się public relations mogą nie tylko pomóc w sytuacji kryzysowej, lecz także przewidzieć, co może się wydarzyć.
Od pandemii koronawirusa, przez wojnę w Ukrainie, do polaryzacji społecznej i skoku technologicznego, w tym w komunikacji – to niektóre główne zjawiska, które powodują, że odporność stała się priorytetem dla każdego podmiotu, bez względu na skalę działalności i branżę. Ostatnim głośnym przykładem było zdarzenie z udziałem przedsiębiorcy z Polski, który z powodu kontrowersyjnego zachowania na korcie tenisowym podczas US Open w ciągu kilku godzin stał się znany na całym świecie. Problem wizerunkowy mają teraz on oraz jego firma.
„Jak dzięki public relations wzmocnić odporność organizacji?” – brzmiał temat dyskusji zorganizowanej przez Dziennik Gazetę Prawną podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.




