Dziennik Gazeta Prawna 174/2025 z 09.09.2025 [dodatek: Dziennik Gazeta Prawna]
Artykuł
z dnia 09.09.2025
Data publikacji: 09.09.2025
Liderzy wskazali, co się przyczynia do sukcesu firm

Nie istnieje jedna recepta na stworzenie strategii, która zagwarantuje sukces w biznesie. Są jednak elementy, które mogą istotnie pomóc w osiągnięciu celów. To m.in. zwiększanie wydajności dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, tworzenie przemyślanych, długofalowych, oryginalnych strategii oraz docenianie wkładu pracowników.
Jak podkreślił podczas panelu „Strategie determinujące sukces w biznesie”, który odbył się w ramach XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu, Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska, nastawienie na szybki i łatwy zysk ma krótkie nogi, choć przy odpowiednim doborze technologii, ludzi i procesów szybki zwrot z inwestycji jest możliwy. Jak wskazywał, Lidl Polska realizuje długofalową wizję rozwoju.




