Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2016-01-14

Nadgodziny pracowników urzędów państwowych

Czas pracy urzędników państwowych nie może przekraczać 8 godzin na dobę i średnio 40 godzin tygodniowo (art. 29 ust. 1 ustawy o pracownikach urzędów państwowych). Oprócz podstawowego systemu czasu pracy urzędnicy mogą pracować w systemie równoważnym, w którym dopuszczalne jest przedłużenie czasu pracy do 12 godzin na dobę (art. 29 ust. 1a ustawy o pracownikach urzędów państwowych). W tym systemie czas pracy nie może przekraczać średnio 40 godzin na tydzień w przyjętym okresie rozliczeniowym nie dłuższym niż 12 tygodni. Rozkład czasu pracy w tygodniu oraz jego wymiar w poszczególnych dniach tygodnia są określane przez kierownika urzędu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00