Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-06-25

Sprawdź swoją wiedzę!

Przedstawiamy prawidłowe odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy opublikowane w MP nr 11/2006.

1. Radę pracowników po wejściu w życie ustawy o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, tj. od 25 maja br., muszą utworzyć:
a) pracodawcy zatrudniający co najmniej 100 pracowników,
b) pracodawcy zatrudniający co najmniej 50 pracowników,
c) wszyscy pracodawcy bez względu na liczbę zatrudnionych pracowników.
Ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji wprowadza od swojego wejścia w życie obowiązek utworzenia rady pracowników przez pracodawców zatrudniających co najmniej 100 pracowników. Dopiero od 24 marca 2008 r. taki obowiązek będzie dotyczył pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników.
Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00