Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-05-11

Na jakich zasadach należy ustalać 7-dniowy termin na wyrejestrowanie ubezpieczonego z ZUS

Jedna z naszych pracownic została w zeszłym roku zwolniona z pracy za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Stosunek pracy tej osoby zakończył się 31 maja 2011 r. i w związku z tym została ona wyrejestrowana z ZUS z datą 1 czerwca 2011 r. Dokument ZUS ZWUA został poprawnie przesłany 8 czerwca 2011 r. W kwietniu tego roku ZUS przeprowadzał w naszej firmie kontrolę. Inspektor, który kontrolował spółkę, jako jeden z błędów wskazał zbyt późne wyrejestrowanie tej byłej pracownicy, utrzymując, że 7-dniowy termin na wyrejestrowanie upłynął 7 czerwca 2011 r. Czy inspektor ZUS ma rację?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00