Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny
do 2023-04-06
TEMATY:
Artykuł aktualny
do 2023-04-06
TEMATY:
Data publikacji: 2022-06-07

Obowiązki pracodawców w zakresie prawa pracy w związku z odwołaniem stanu epidemii COVID-19

Od 16 maja 2022 r. wprowadzono w Polsce stan zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19. Stan epidemii został zniesiony. W związku z tym pracodawcy, którzy na czas stanu epidemii skierowali pracowników do wykonywania zadań w trybie pracy zdalnej, powinni wydawać teraz nowe polecenia w tej sprawie. Nie uległy natomiast zmianie inne szczególne rozwiązania wprowadzone ustawą o COVID-19, które w większości obowiązują w analogicznej formule jak dotychczas w czasie epidemii.

Od 16 maja 2022 r. weszło w życie rozporządzenie

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00