Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-10-01

Jak działają kwerendy z relacją tworzone przez MS Query

Wiemy już, że Excel ma pomocnika do pobierania danych do Excela - MS Query.

Spróbujmy teraz za jego pomocą pokazać najbardziej charakterystyczną dla baz danych konstrukcję, tj. relację. Korzyści z tego nowego pojęcia ocenicie Państwo sami.
Przypuśćmy, że mamy w skoroszycie dwa arkusze zawierające odpowiednio dwie listy: arkusz zawiera listę faktur za pewien okres, w arkuszu znajduje się lista naszych klientów. Lista faktur z kolei zawiera między innymi kolumnę ze skróconą nazwą odbiorcy. Pełne dane wszystkich klientów znajdują się w arkuszu .
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00