comment
Porada
Data publikacji: 2005-10-01
Jak ujmować w księgach rachunkowych odszkodowanie z tytułu wad w wykonanych usługach
W sierpniu 2004 r. nasza spółka z o.o. wystawiła fakturę za wykonanie usługi (wycena nieruchomości) w kwocie 366 zł brutto. Zaksięgowano ją jako przychód i podatek należny VAT za sierpień 2004 r. Faktura została uregulowana przez zleceniodawcę w 2004 r. We wrześniu 2005 r. zleceniodawca wystąpił z pismem o zwrot zapłaconego wynagrodzenia w związku z kwestionowaniem prawidłowości wykonania usługi (uznaliśmy zastrzeżenia zleceniodawcy) i w oparciu o powyższe pismo przelewem bankowym zwróciliśmy wynagrodzenie w kwocie 366 zł.
PROBLEM
W związku z tym zwracamy się z pytaniami:
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także