comment
Porada
Data publikacji: 2008-01-20
1. Jak dodać do istniejącej w biurze rachunkowym bazy danych programu Płatnik bazę nowego klienta, który dostarczył ją na płycie CD
Jak dodać do istniejącej bazy danych (typu Microsoft Access) programu Płatnik w biurze rachunkowym bazę nowego klienta, który dostarczył ją na płycie CD jako wyodrębnioną z bazy programu Płatnik z poprzedniego biura rachunkowego? Klient podał nam hasło do wyodrębnionej swojej bazy danych. Jak dołączyć jego bazę do naszej istniejącej bez utraty jakichkolwiek danych w obu bazach? Poprzednie biuro wysyłało dokumenty do ZUS na podstawie certyfikatu klienta. Czy po złączeniu z naszą bazą i otrzymaniu dyskietki z kluczem prywatnym od tego klienta będziemy mogli wysyłać bez problemu deklarację nowego klienta z naszego Płatnika na jego certyfikacie? Nadmieniam, że my też wysyłamy deklarację naszych klientów na ich prywatnych certyfikatach.
Pozostało 77% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu