Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-10-13

Dlaczego przy organizacji konkursów warto korzystać z usług firm zewnętrznych

Spółka planuje rozpoczęcie kampanii promocyjnej. W jej ramach będą m.in. przeprowadzane konkursy z nagrodami dla naszych klientów. Po rozmowie z główną księgową okazało się, że zmieniły się przepisy, na podstawie których powinniśmy odprowadzić VAT od wydanych w konkursach nagród. Czy istnieją inne możliwości prowadzenia kampanii promocyjnej, tzn. w taki sposób, aby nagrody w konkursach nie musiały być przez nas opodatkowane?

PROBLEM

RADA

Powinni Państwo rozważyć możliwość zatrudnienia podmiotu zewnętrznego, który zajmie się organizacją kampanii promocyjnej spółki, w tym m.in. przeprowadzeniem konkursów oraz wydaniem klientom nagród. W takim wypadku spółka nabędzie bowiem usługi marketingowe od innego podatnika VAT. Od tego podatnika otrzyma fakturę zakupową z wykazanym VAT naliczonym, który będzie mogła odliczyć. Jednocześnie spółka nie będzie obowiązana do zapłaty VAT należnego od nagród przekazanych w konkursach.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00