comment
Porada
Data publikacji: 2014-06-21
Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki na szkolenie BHP pracowników
Jesteśmy firmą świadczącą usługi budowlane. Zatrudniliśmy w tym miesiącu dwóch nowych pracowników. Jak prawidłowo ująć w księgach rachunkowych koszty obowiązkowego szkolenia BHP? Czy możemy je zakwalifikować jako koszty podatkowe?
PROBLEM
RADA
Koszty obowiązkowych szkoleń dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ewidencjonuje się na koncie 405 "Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia" i/lub na koncie 550 "Koszty zarządu". Koszty szkoleń BHP pracowników są kosztami uzyskania przychodów. Szczegóły - w uzasadnieniu.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka