Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-10-04

Kolejne ułatwienia dla podatników prowadzących pkpir

Od 1 stycznia 2018 r. z przepisów ustawy o PIT usunięto regulacje nakładające na podatników obowiązek składania zawiadomień o prowadzeniu pkpir oraz o powierzeniu jej prowadzenia biuru rachunkowemu. Nie zostało to jednak uwzględnione w przepisach rozporządzenia w sprawie pkpir, z których nadal wynikał obowiązek składania takich zawiadomień. W związku z tym podatnicy nie wiedzieli, jak powinni w tej kwestii postępować. Ostatnia nowelizacja przepisów rozporządzenia w sprawie prowadzenia pkpir nie pozostawia już żadnych wątpliwości, że nie mają oni obowiązku składania tego rodzaju zawiadomień. To tylko jedno z kilku wprowadzonych przez nią udogodnień dla przedsiębiorców, które przedstawiamy w niniejszej publikacji

Pobierz pliki wydania
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00