Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-03-15

Czy można dokonać korekty, jeśli sprzedawca nie ma paragonu

Zgłosił się do mnie klient, który chce zwrócić nabyty u mnie towar (kołki rozporowe). Nie chce jednak pieniędzy, tylko kupić inny towar za tę samą kwotę. Nie ma jednak paragonu. Czy nie mając oryginału paragonu, mogę dokonać korekty, ponieważ nie mogę mu sprzedać nic, co akurat pasowałoby cenowo do kwoty, jaką zapłacił za kołki rozporowe?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00