Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-08-08

2. Czy księgowa w biurze rachunkowym musi posiadać certyfikat

Czy biuro rachunkowe może zatrudniać na stanowisku księgowej osoby nieposiadające certyfikatu księgowego?

problem

rada

Certyfikat MF potrzebny jest do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ważne jest więc w tym przypadku, aby to właściciele biura mieli taki dokument. Pracownik biura nie musi posiadać certyfikatu, jednak zakres wykonywanych przez niego czynności będzie wtedy ograniczony.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00