Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-01-29

3. Zasady sporządzania sprawozdania z działalności za 2009 r.

Do rocznego sprawozdania finansowego za 2009 r., stosownie do przepisów art. 45 ust. 4 ustawy o rachunkowości, należy dołączyć sprawozdanie z działalności jednostki, jeżeli obowiązek jego sporządzania wynika z ustawy lub odrębnych przepisów. Sprawozdanie to nie jest elementem sprawozdania finansowego.

Sprawozdanie z działalności, zgodnie z przepisami art. 49 ust. 1 ustawy o rachunkowości, mają obowiązek sporządzić:

● spółki kapitałowe, czyli spółki akcyjne i spółki z o.o.,

● spółki komandytowo-akcyjne,

● towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych,

● towarzystwa reasekuracji wzajemnej,

● spółdzielnie,

● przedsiębiorstwa państwowe.

Informacje zawarte w sprawozdaniu z działalności

Sprawozdanie z działalności powinno obejmować istotne informacje o stanie majątkowym i sytuacji finansowej jednostki, w tym ocenę uzyskiwanych efektów oraz wskazanie czynników ryzyka i opis zagrożeń, a w szczególności informacje o:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00