Informacja o warunkach zatrudnienia (art. 29 § 3 Kp) – wzór na 2023

UWAGA!
Przepisy weszły w życie 26 kwietnia 2023 r.
Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:
• czy niezbędne jest wręczanie pracownikom zmienionej informacji o warunkach zatrudnienia, jeśli w zakładzie są regulaminy wynagradzania, zatrudnienia, ZFŚS itp.,
• dlaczego warto z wyprzedzeniem przygotować się do wejścia w życie nowych obowiązków,
• czy wystarczy przygotować jeden uniwersalny wzór informacji, czy dla każdego pracownika należy przygotować dokument indywidualnie,
• co zawiera katalog informacji, o których trzeba będzie poinformować pracownika,
• jak zmienia się termin przekazania pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia w porównaniu z obecnymi przepisami,
• jak rozróżniać normę czasu pracy i wymiar czasu pracy,
• czy o wszystkich przewidzianych w prawie przerwach w pracy trzeba informować każdego pracownika,
• jakie zasady dotyczą pracy w godzinach nadliczbowych i jakie rekompensaty za nią przysługują,
• czy i jak określić w informacji zasady przemieszczania się pracownika między miejscami wykonywania pracy,
• co wpisać w informacji, jeśli u pracodawcy nie ma ogólnych zasad polityki szkoleniowej,
• ile czasu ma pracodawca na poinformowanie pracownika o zmianie warunków zatrudnienia.
UWAGA!
Informację o warunkach zatrudnienia wg nowych przepisów trzeba będzie wręczać po ostatecznym uchwaleniu zmian w tym zakresie w Kodeksie pracy. Podstawą wypowiedzi eksperta jest projekt ustawy z 25 lipca 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. Zmiany wejdą w życie 21 dni po ich opublikowaniu w Dzienniku Ustaw.
Przepisy weszły w życie 26 kwietnia 2023 r.
Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:
• czy niezbędne jest wręczanie pracownikom zmienionej informacji o warunkach zatrudnienia, jeśli w zakładzie są regulaminy wynagradzania, zatrudnienia, ZFŚS itp.,
• dlaczego warto z wyprzedzeniem przygotować się do wejścia w życie nowych obowiązków,
• czy wystarczy przygotować jeden uniwersalny wzór informacji, czy dla każdego pracownika należy przygotować dokument indywidualnie,
• co zawiera katalog informacji, o których trzeba będzie poinformować pracownika,
• jak zmienia się termin przekazania pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia w porównaniu z obecnymi przepisami,
• jak rozróżniać normę czasu pracy i wymiar czasu pracy,
• czy o wszystkich przewidzianych w prawie przerwach w pracy trzeba informować każdego pracownika,
• jakie zasady dotyczą pracy w godzinach nadliczbowych i jakie rekompensaty za nią przysługują,
• czy i jak określić w informacji zasady przemieszczania się pracownika między miejscami wykonywania pracy,
• co wpisać w informacji, jeśli u pracodawcy nie ma ogólnych zasad polityki szkoleniowej,
• ile czasu ma pracodawca na poinformowanie pracownika o zmianie warunków zatrudnienia.
UWAGA!
Informację o warunkach zatrudnienia wg nowych przepisów trzeba będzie wręczać po ostatecznym uchwaleniu zmian w tym zakresie w Kodeksie pracy. Podstawą wypowiedzi eksperta jest projekt ustawy z 25 lipca 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. Zmiany wejdą w życie 21 dni po ich opublikowaniu w Dzienniku Ustaw.
Data dodania: 16.12.2022
Czas: 1 godzina 9 minut 28 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00