Informacja o warunkach zatrudnienia (art. 29 § 3 Kp) – wzór na 2023

Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:
• czy informację trzeba dawać tylko nowym pracownikom,
• czy należy ją dołączać do aneksu do umowy o pracę,
• jak w informacji opisać przemieszczanie się przedstawicieli handlowych,
• jak ująć zapis o zabezpieczeniu, jeśli pracodawca zatrudnia mniej niż 10 osób i nie podpisał umowy o prowadzenie PPK z żadną instytucją, ponieważ wszyscy zrezygnowali z PPK,
• jaką informację należy wpisać dla prokuratorów,
• czy można o okresach wypowiedzenia poinformować na jednej informacji wręczanej przy zatrudnieniu,
• czy w związku ze zmianami Kodeksu pracy od 1 stycznia 2023 r. są przewidziane jakieś zmiany w zakresie świadectw pracy,
• czy jeżeli umowy o pracę zostaną podpisane na nowy rok np. 19 grudnia, to czy można sporządzić warunki zatrudnienia obowiązujące dotychczas,
• czy kobietom można od razu napisać informacje na zaś, że jeżeli urodzą dziecko to mają dodatkowe przerwy,
• czy przy ekwiwalencie za urlop informować, że to dopiero przy zwolnieniu, jeśli pracownik nie wykorzysta urlopu,
• jak uwzględnić w informacji przemieszczanie się u pracowników, którzy wykonują pracę na wskazanych budowach mieszczących się na terenie np. województwa dolnośląskiego,
• czy jeśli pracownik zrezygnuje z PPK, to w informacji ma być zapis o PPK,
• czy informacja może być przekazana pracownikom przez indywidualny pulpit pracowniczy.
UWAGA!
Informację o warunkach zatrudnienia wg nowych przepisów trzeba będzie wręczać po ostatecznym uchwaleniu zmian w tym zakresie w Kodeksie pracy. Podstawą wypowiedzi eksperta jest projekt ustawy z 25 lipca 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. Zmiany wejdą w życie 21 dni po ich opublikowaniu w Dzienniku Ustaw.
• czy informację trzeba dawać tylko nowym pracownikom,
• czy należy ją dołączać do aneksu do umowy o pracę,
• jak w informacji opisać przemieszczanie się przedstawicieli handlowych,
• jak ująć zapis o zabezpieczeniu, jeśli pracodawca zatrudnia mniej niż 10 osób i nie podpisał umowy o prowadzenie PPK z żadną instytucją, ponieważ wszyscy zrezygnowali z PPK,
• jaką informację należy wpisać dla prokuratorów,
• czy można o okresach wypowiedzenia poinformować na jednej informacji wręczanej przy zatrudnieniu,
• czy w związku ze zmianami Kodeksu pracy od 1 stycznia 2023 r. są przewidziane jakieś zmiany w zakresie świadectw pracy,
• czy jeżeli umowy o pracę zostaną podpisane na nowy rok np. 19 grudnia, to czy można sporządzić warunki zatrudnienia obowiązujące dotychczas,
• czy kobietom można od razu napisać informacje na zaś, że jeżeli urodzą dziecko to mają dodatkowe przerwy,
• czy przy ekwiwalencie za urlop informować, że to dopiero przy zwolnieniu, jeśli pracownik nie wykorzysta urlopu,
• jak uwzględnić w informacji przemieszczanie się u pracowników, którzy wykonują pracę na wskazanych budowach mieszczących się na terenie np. województwa dolnośląskiego,
• czy jeśli pracownik zrezygnuje z PPK, to w informacji ma być zapis o PPK,
• czy informacja może być przekazana pracownikom przez indywidualny pulpit pracowniczy.
UWAGA!
Informację o warunkach zatrudnienia wg nowych przepisów trzeba będzie wręczać po ostatecznym uchwaleniu zmian w tym zakresie w Kodeksie pracy. Podstawą wypowiedzi eksperta jest projekt ustawy z 25 lipca 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. Zmiany wejdą w życie 21 dni po ich opublikowaniu w Dzienniku Ustaw.
Data dodania: 16.12.2022
Czas: 1 godzina 9 minut 28 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00