Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2001-09-19

Pracownicy nie stracą

Pracownicy nie stracą

Adrianna Jasińska

W lipcu 2001 r., gdy tak wiele osób dotknęła powódź, okazało się, że brak jest rozwiązań prawnych, z których wprost wynikałoby, jakie uprawnienia mają pracownicy, którzy w związku z powodzią nie mogli świadczyć pracy, i jakie obowiązki mają wobec nich pracodawcy.

Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte zostały w ustawie z 11 sierpnia 2001 r. o szczególnych rozwiązaniach prawnych związanych z usuwaniem skutków powodzi z lipca i sierpnia 2001 r. oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 84, poz. 907). Odnoszą się one przede wszystkim do: usprawiedliwiania nieobecności w pracy w związku z powodzią i wynagrodzenia za czas tej nieobecności, pracy w godzinach nadliczbowych oraz możliwości wydatkowania środków funduszu świadczeń socjalnych na cele związane z powodzią.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00