Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-06-09

Podatek dochodowy od osób prawnych

Reklama produktów leczniczych

Czy wszystkie wydatki poniesione na reklamę środków leczniczych mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, czy też nie uważa się za koszty uzyskania przychodu kosztów reklamy w części przekraczającej 0,25 proc. przychodów?

Edward Jankowski
Izba Skarbowa w Warszawie
prawo.autorzy@infor.pl
Reklamą produktu leczniczego jest działalność polegająca na informowaniu i zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mająca na celu zwiększenie liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych.

Reklamą produktu leczniczego jest w szczególności:

Za reklamę produktów leczniczych nie uważa się:

1) reklama produktu leczniczego kierowana do publicznej wiadomości,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00