Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2024-04-24

Rozwój oferty napędza rynek

Ubezpieczyciele rozwijają produkty odpowiadające obawom Polaków, silny akcent jest położony na polisy związane z życiem i ze zdrowiem

Jak pokazują badania, obawy Polaków dotyczą przede wszystkim życia i zdrowia – również bliskiej osoby, braku pieniędzy na leczenie poważnej choroby, a także ochrony domów, mieszkań i samochodów. Pandemia dodatkowo uświadomiła, jak istotne mogą być ubezpieczenia życiowe. Ma to swoje konsekwencje dla rynku ubezpieczeń.

Prywatne ubezpieczenia zdrowotne ma już niemal 5 mln Polaków, o 14 proc. więcej niż rok temu. Do ich rosnącej popularności przyczynia się fakt, że sprawdzają się w codziennym życiu, ułatwiając dostęp do specjalistów, przeprowadzenie badań diagnostycznych, profilaktykę. Mimo że cena tych ubezpieczeń w ostatnim roku odzwierciedla inflację i podwyżki w sektorze medycznym, to sprzedaż polis utrzymuje się na wysokim poziomie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00