Budowanie wizerunku pracodawcy w firmie Mondelez International w Polsce
W wyniku podziału koncernu Kraft Foods polski oddział firmy wszedł w skład rodziny Mondelez International. Zmiana nazwy firmy była impulsem do przyjrzenia się marce pracodawcy i stworzenia odpowiedniej strategii employer brandingu. Już w następnym roku od jej wprowadzenia Mondelez Polska została doceniona w konkursach za działania w tym obszarze.
W październiku 2012 r. Kraft Foods na świecie podzielił się na dwie niezależne spółki giełdowe: Kraft Foods Group, Inc. - który prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim - i Mondelez International, Inc. - która skupia się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach. Polski oddział firmy, który również zmienił nazwę i stał się częścią rodziny Mondelez International, zatrudnia około 3,3 tys. pracowników w fabrykach, biurze i siłach sprzedaży na terenie całego kraju. Firma jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych, ma wiodącą pozycję w kategorii cukierków.
- Co nas wyróżnia i czego można spodziewać się, dołączając do Mondelez? Chcemy łączyć siłę wielkiego okrętu i zwrotność małej łodzi. Oznacza to, że jesteśmy dużą międzynarodową organizacją z globalnymi markami, ale doceniającą lokalne inicjatywy i małe zespoły mające kreatywne pomysły, świeże spojrzenie, energię i odwagę charakterystyczną dla start upów. Nie boimy się podejmować decyzji, jesteśmy dynamiczni i szybcy - tłumaczy Marta Hinca, specjalista ds. wizerunku pracodawcy w Mondelez International w Polsce.
