Dynamiczny rozwój sprzyja awansom
Firma Stokrotka szczególną wagę przywiązuje do szkolenia i rozwoju pracowników, zwłaszcza że rocznie otwiera 100 sklepów w różnych rejonach naszego kraju i potrzebuje dobrze przygotowanej kadry. Służy temu m.in. program rozwoju menedżerskiego, dzięki czemu awans wewnętrzny jest główną drogą do obsadzania wyższych stanowisk w firmie i daje stałą możliwość rozwoju potencjału pracowników.

Stokrotka od początku konsekwentnie tworzy swój koncept wygodnych sklepów blisko klienta, otwierając placówki na terenie całej Polski. Przyspieszenie rozwoju firmy nastąpiło w 2013 r., kiedy Stokrotka uruchomiła własną logistykę. Obecnie spółka działa w ramach prężnie rozwijającej się Maxima Grupė, lidera handlu FMCG w krajach bałtyckich. W rankingu tygodnika „Wprost” Stokrotka została uznana za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce, a niedawno, bo w czerwcu br. w rankingu „Dziennika Wschodniego” firma zajęła III miejsce w głównym zestawieniu Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym ma swoją centralę, oraz I miejsce w kategoriach „Handel” i „Największy Pracodawca”.
Strategia biznesowa
Dynamiczny rozwój firmy, regularne otwieranie nowych sklepów, a w związku z tym stały wzrost liczby pracowników zatrudnionych w strukturze organizacyjnej o dużym rozproszeniu geograficznym pokazuje skalę działania spółki, która funkcjonuje na rynku, gdzie jest bardzo silna konkurencja.
- Codziennie, krok po kroku, doskonalimy naszą ofertę, tworząc bardziej komfortową i przyjazną przestrzeń do robienia codziennych zakupów. To, co doceniają nasi klienci i podkreślają w badaniach, jakie wśród nich przeprowadzamy, wiąże się nie tylko z jakością naszych produktów, ale też z jakością obsługi i atmosferą, jaką tworzą nasi pracownicy. To jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne i staramy się to pielęgnować
