Zdrowie i rozwój na pierwszym miejscu
W spółce Reckitt Poland dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo to jeden z najważniejszych wyznaczników działania firmy na rynku, a zarazem – jedno z kluczowych wyzwań dla organizacji. Dlatego firma kładzie nacisk na odpowiednio przygotowanych liderów i rozwój ściśle określonych kompetencji przywódczych, dzięki czemu wellbeing i budowanie dobrych relacji w zespole to nie są puste deklaracje.

Reckitt Poland działa zgodnie z przyjętą na poziomie globalnym koncernu misją i strategią biznesową. - Szczególnie ważne dla nas jest dbanie o zdrowie pokoleń i edukacja na tematy bliskie naszemu biznesowi. W swojej misji ESG Reckitt dba o to, aby marki, m.in. takie jak Durex, Strepsils czy Nurofen, poprzez długoterminowe działania spójnie realizowały cel, jakim jest edukacja i podnoszenie świadomości na tematy zdrowotne - mówi Marta Bagińska, dyrektor HR w Reckitt Poland.
Reckitt
Reckitt to globalna firma działająca w branży higieny, zdrowia i żywienia. Funkcjonuje w 68 krajach na świecie, w tym - w Polsce. Łącznie zatrudnia ponad 43 tys. osób o 125 różnych narodowościach.
Cele społeczne poszczególnych marek są realizowane przez cały zespół, pracujący nad daną kategorią. - Nasi pracownicy są również konsumentami i pacjentami. Realizując misję w stronę różnych grup docelowych jesteśmy jeszcze bardziej zobowiązani do dbania o zdrowie i dobrobyt pracowników Reckitt - wskazuje dyrektor HR.
Strategia wypracowana przez załogę
Co ciekawe, pracownicy Reckitt w Polsce zostali włączeni do pracy nad strategią firmy i jej filarami na kolejne 10 lat. Firma zaprosiła 40 pracowników, którzy pod patronatem członków zarządu wskazywali wartości, w które sami wierzą. - Jest to dla mnie fundamentalne, bo dla wielu osób atmosfera, jaka panuje wewnątrz organizacji, ma ogromny wpływ na jakość wykonywanej pracy, ale także na zadowolenie z życia zawodowego. Wspólnie tworzymy wyjątkową atmosferę - cenimy otwartość, transparentność oraz bardzo niski poziom hierarchiczności, który pozwala nam usuwać wiele standardowych „korporacyjnych” barier i usprawniać procesy decyzyjne
