Kultura dialogu na co dzień, nie od święta
Kiedy tylko podjęto decyzję o uruchomieniu polskiego oddziału dmTECH we Wrocławiu, pojawiła się koncepcja, by już na początkowym etapie przygotowań do uruchomienia spółki budować społeczność pracowników mających wpływ na firmę i jej kształt. Warto przyjrzeć się, w jakim stopniu to się udało dzięki projektowi „Stwórz z nami dmTECH Polska”.

dmTECH
Spółka dmTECH Polska to oddział firmy dmTECH GmbH, należącej do Grupy dm-Drogerie Markt - niemieckiej sieci drogerii. Grupa łącznie zatrudnia ponad 79 tys. pracowników i posiada ponad 4 tys. sklepów dm w całej Europie, w tym również w Polsce.

W październiku 2024 r. działalność operacyjną rozpoczął polski oddział dmTech z siedzibą we Wrocławiu. Wraz z 1,3 tys. pracowników tworzy rozwiązania technologiczne wspierające klientów, pracowników dm-Drogerie Markt w Niemczech i w pozostałych krajach, gdzie Grupa działa. Jest miejscem pracy dla specjalistów z różnych obszarów technologicznych, m.in. fullstack developerów, analityków, ekspertów odpowiedzialnych za cyberbezpieczeństwo, technologiczne wsparcie marketingu, e-commerce, digital customer experience i zarządzanie projektami.
Cele i założenia
Główną ideą podejmowanych działań było stworzenie i start operacyjny dmTECH Polska. - Przyjęliśmy założenie, że budujemy firmę, która będzie postrzegana jako dobry pracodawca. Dlatego uznaliśmy, że na tak konkurencyjnym rynku pracy, jakim jest branża IT, musimy od początku przyglądać się temu, czego od nas oczekują pracownicy, jaka jest ich opinia i sugestie na temat funkcjonowania poszczególnych obszarów organizacji, by w ten sposób tworzyć dobre miejsce pracy, z którym warto wiązać się na długo - mówi Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny w dmTECH Polska.
