Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2003-12-07

1, 2, 3... KROK PO KROKU

Obowiązki pracownika

Obowiązki pracownika mają charakter powszechny, co oznacza, że dotyczą one wszystkich zatrudnionych niezależnie od podstawy nawiązania stosunku pracy i rodzaju wykonywanych zadań.

Pracownik zawierając umowę o pracę zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Pracodawca ustalając sposób i organizację pracy w danym zakładzie pracy określić powinien katalog obowiązków, których musi przestrzegać pracownik zatrudniony w danej firmie. Również Kodeks pracy w art. 100 wskazuje, że pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Pracownik jest obowiązany w szczególności:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00