Rachunkowość Budżetowa 19/2012 z 05.10.2012 [dodatek: Rachunkowość służb mundurowych, str. 6]
Data publikacji: 02.10.2012
Podział kompetencji według regulaminu organizacyjnego komendy Straży Pożarnej
Komenda powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ma ustalony regulamin organizacyjny. W ramach tego regulaminu wydzielone zostały wydziały i sekcje, którym są przypisane określone działania. Czy pracownik zatrudniony np. w sekcji kadrowej może mieć zakres czynności dotyczący w części np. tematyki transportowej (zadania te są w regulaminie przypisane do sekcji kwatermistrzowskiej)? Czy kierownik sekcji kadrowej może sprawdzić zakup pod względem merytorycznym (jako bezpośredni przełożony osoby dokonującej zakupu, wykonującej swój zakres czynności)? Czy zakresy czynności można w pewnym stopniu układać według kompetencji i doświadczenia poszczególnych pracowników - niezależnie od tego, w jakiej komórce obecnie pracują?
