Szkolenia w administracji publicznej
Finanse publiczne, zamówienia publiczne, prawo administracyjne oraz dostęp do informacji publicznej - to najczęstsze tematy szkoleń skierowanych do pracowników administracji państwowej. Wyniki kontroli przeprowadzonej przez Najwyższą Izbę Kontroli wskazały na niewystarczającą ewaluację szkoleń i niedocenianie korzyści wynikających z badania ich efektywności.
Najwyższa Izba Kontroli (dalej: NIK) skontrolowała organizację szkoleń przeprowadzonych w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. w 26 instytucjach administracji publicznej, m.in. w Izbie Skarbowej w Warszawie, Narodowym Funduszu Zdrowia (centrali), Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, starostwach powiatowych w: Ełku, Lublinie, Płońsku, Iławie, Lidzbarku, Legionowie, Chełmie, urzędach gminy w Piszu, Celestynowie, Lubsku.
