Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2014-12-12

Jaką odpowiedzialność ponosi pracownik użytkujący służbowy sprzęt w celach prywatnych

Jeden z naszych pracowników wykorzystuje służbowy laptop do celów prywatnych w domu. Podczas użytkowania laptopa w domu (pracownik grał w gry komputerowe) doszło do awarii urządzenia. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że spaleniu uległa karta graficzna. Ponieważ nie jest możliwa wymiana uszkodzonego podzespołu, jedynym rozwiązaniem była wymiana całej elektroniki laptopa. Jednak z uwagi na brak możliwości nabycia właściwych podzespołów okazało się, że nie można naprawić uszkodzonego sprzętu. Czy możemy obciążyć pracownika kosztami nowego urządzenia?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00