Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 30.08.2004, sygn. US72/RPP1/443-374/2004/AR, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. US72/RPP1/443-374/2004/AR

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka sprzedaje towary poprzez dwa kanały dystrybucji : do dystrybutorów, którzy następnie odsprzedają te towary hurtownikom (hurtownicy nigdy nie nabywają towarów bezpośrednio od Spółki) oraz do dużych sieci sprzedaży detalicznej. W celu uatrakcyjnienia systemu sprzedaży Spółka wprowadza system premiowania sprzedaży w postaci wypłaty premii pieniężnych: dla dystrybutorów, gdzie kryterium wypłaty premii jest wzrost poziomu odsprzedaży produktów Spółki hurtownikom, dla hurtowników, gdzie kryterium wypłaty premii jest najczęściej wzrost poziomu odsprzedaży produktów Spółki drobnym sklepom detalicznym oraz dla dużych sieci detalicznych, gdzie kryterium wypłaty premii jest wzrost poziomu zakupów produktów Spółki przez daną sieć.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00