Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 10.11.2004, sygn. ZP/443-306/04, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZP/443-306/04

Czy w przypadku zlecania przez Spółkę wykonania kompleksowych usług marketingowych wyspecjalizowanym podmiotom, oprócz obowiązku zapłaty podatku VAT, pojawi się obowiązek naliczenia podatku VAT z tytułu przekazania przez agencję towarów, gadżetów reklamowych, ostatecznym odbiorcom? (Towary nie są prezentami o małej wartości)

Pytanie podatnika

Spółka w związku z prowadzonymi działaniami marketingowymi, nabywa od specjalistycznych firm zewnętrznych (w głównej mierze agencji marketingowych/reklamowych) szeroką gamę usług związanych z organizacją działań promocyjnych oraz marketingowych.

W ramach nabywanych przez Spółkę usług, agencje zobowiązują się do realizacji kompleksowych usług marketingowych, które obejmują m.in. (nie zawsze wszystkie poniższe elementy występują łącznie):

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00