Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 01.08.2007, sygn. USIIIVAT/443/I/60/07/MO/RR, Urząd Skarbowy w Pabianicach, sygn. USIIIVAT/443/I/60/07/MO/RR

Jak należy postąpić w sytuacji gdy środek trwały bądź element wyposażenia ulegnie uszkodzeniu i zostanie wycofany z ewidencji firmy. Czy powyższe powoduje powstanie obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. Jeśli tak to jaką kwotę należy podać na fakturze wewnętrznej dokumentującej ww. wycofanie ?

Pytanie podatnika

Na podstawie art. 14a § 1, § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), Naczelnik Urzędu Skarbowego w Pabianicach uznaje zaprawidłowe stanowisko przedstawione w złożonym wnioskuz dnia 22.06.2007r., w kwestii obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług w przypadku wycofania z ewidencji środków trwałych bądź elementów wyposażenia wskutek ich uszkodzenia, za nieprawidłowe uznaje stanowisko w kwestii określenia kwoty, którą należy podać na fakturze wewnętrznej dokumentującej ww. czynność.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00