Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 21.12.2011, sygn. IPPP3/443-1350/11-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1350/11-2/JK

opodatkowanie towarów przekazywanych w ramach świadczonej usługi marketingowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia 30.09.2011 r. (data wpływu 10.10.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania towarów przekazywanych w ramach świadczonej usługi marketingowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10.10.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania towarów przekazywanych w ramach świadczonej usługi marketingowej.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o., (dalej: Spółka lub Agencja) jest zarejestrowanym podatnikiem VAT działającym jako agencja reklamowa specjalizująca się w kreacji materiałów wspierających sprzedaż (POS), organizacji promocji sprzedaży, programów lojalnościowych oraz świadczeniu usług organizacji wydarzeń. Dodatkowo, Spółka działa w obszarach planowania strategicznego, komunikacji prowadzonej w mediach tradycyjnych (ATL) oraz sieć Internet (on-line). Wypracowane przez Spółkę kompetencje zapewniają możliwość świadczenia wyspecjalizowanych i kompleksowych usług marketingowych na rzecz dużych podmiotów gospodarczych w tym z branży produktów szybkozbywalnych FMCG (dalej: Kontrahenci). Rynek FMCG charakteryzuje się tym, że w celu zachęcenia klientów/potencjalnych klientów do zakupu produktów Kontrahentów, w ramach prowadzonych działań marketingowych powszechną praktyką jest wydawanie określonego rodzaju towarów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00