Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.10.2017, sygn. 0115-KDIT1-3.4012.314.2017.2.JC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1-3.4012.314.2017.2.JC

Zastosowania stawki 0% dla dokonanej wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 2 czerwca 2017 r. (data wpływu 12 czerwca 2017 r.), uzupełnionym w dniu 29 sierpnia 2017 r. (data wpływu), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług m.in. w zakresie zastosowania stawki 0% dla dokonanej wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, uzupełniony w dniu 29 sierpnia 2017 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług m.in. w zakresie zastosowania stawki 0% dla dokonanej wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.

We wniosku oraz uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.

K. S.A. (Wnioskodawca, Spółka) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży produktów spożywczych (produkty).

Wnioskodawca w stanie faktycznym był zarejestrowany jako podatnik VAT-UE.

Wnioskodawca posiada bogatą sieć klientów na terytorium państw Unii Europejskiej (Klienci).

W przedsiębiorstwie Wnioskodawcy miała miejsce sytuacja, iż spółka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą XXX (Klient) posiadający siedzibę w miejscowości w państwie H zamówił od Wnioskodawcy produkty z dostawą do państwa H. Dostawa produktów na rzecz Klienta nastąpiła w dniu 19 marca 2016 r., zaś faktura VAT została wystawiona przez Wnioskodawcę w dniu 23 marca 2016 r. Z informacji uzyskanych przez Wnioskodawcę wynika, że na dzień 23 marca 2016 r. Klient ten nie był zarejestrowany na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych, natomiast na dzień 31 marca 2016 r. widniał już jako zarejestrowany podmiot. Produkty zostały dostarczone do Klienta transportem Wnioskodawcy. Wnioskodawca posiada komplet dokumentów potwierdzających faktyczne dokonanie dostawy i odbioru produktów za granicą Polski w tym list przewozowy, dokument CMR (Dostawa).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00