Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 29.10.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.525.2018.1.IZ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.525.2018.1.IZ

sukcesja praw i obowiązków podatkowych związanych z wydzieleniem Departamentu

INTERPRETA JA INDY WIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r. poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 31 sierpnia 2018 r. (data wpływu 31 sierpnia 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sukcesji praw i obowiązków podatkowych związanych z wydzieleniem Departamentu do Wnioskodawcy, w odniesieniu do których obowiązek podatkowy lub prawo do odliczenia podatku naliczonego powstanie w dniu lub po dniu wydzielenia jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 31 sierpnia 2018 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sukcesji praw i obowiązków podatkowych związanych z wydzieleniem Departamentu do Wnioskodawcy, w odniesieniu do których obowiązek podatkowy lub prawo do odliczenia podatku naliczonego powstanie w dniu lub po dniu wydzielenia.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka kapitałowa (dalej: Spółka Kapitałowa) jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi telekomunikacyjne. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez Spółkę Kapitałową m.in. z wykorzystaniem jednego z brandów (dalej: Brand). W przedsiębiorstwie Spółki Kapitałowej został wyodrębniony departament (dalej: Departament) zajmujący się sprzedażą usług telekomunikacyjnych dla konsumentów z wykorzystaniem Brandu, w tym usług powiązanych z Brandem.

Do zadań Departamentu należy:

  1. kreacja i komunikacja marketingowa związana Brandem;
  2. strategia i zarządzanie operacjami dotyczącymi rozwoju i utrzymania Brandu;
  3. sprzedaż produktów związanych z Brandem i ich wsparcie;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00