Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 16-05-2024
Porada aktualna na dzień 16-05-2024
Data publikacji: 2023-11-20

Czy pracodawca musi zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia, jeżeli nagrodę zastąpił premią

PROBLEM

Od 1 stycznia 2024 r. zmienimy regulamin wynagradzania w części dotyczącej składników wynagrodzenia, które oprócz ustalonych w umowie o pracę wypłacaliśmy pracownikom. Zmiana polega na zastąpieniu dyrektorskich nagród rocznych – rocznymi premiami, które będą przysługiwały po spełnieniu ściśle określonych warunków, a czego nie było w przypadku nagród. Czy powinniśmy zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia w części odnoszącej się do innych niż uzgodnione w umowie o pracę składników wynagrodzenia? Czy w tej informacji należy podawać tylko składniki o roszczeniowym charakterze i powtarzalne czy również te jednorazowe?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00