Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2009-02-24

Najnowsze interpretacje. Czy błędnie sporządzone faktury VAT, które nie zostały doręczone klientowi, mogą zostać anulowane

Można anulować błędnie wystawioną fakturę, przekreślając oryginał i kopię faktury i opatrując adnotacją „ANULOWANO”. W ten sposób można postąpić wyłącznie, gdy faktura nie została dostarczona klientowi, i tylko w przypadkach, gdy nie ma możliwości korekty błędnie wystawionej faktury. Praktykę taką potwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji, której fragment przedstawiamy poniżej. Pismo w pełnym brzmieniu jest dostępne w Archiwum „MONITORA księgowego” na www.mk.infor.pl

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00