Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-01-17

Kiedy sporządzić dowód przesunięcia towarów w przypadku prowadzenia przedsiębiorstwa wielozakładowego

Jestem indywidualnym przedsiębiorcą. Prowadzę kilka sklepów obuwniczych. Podatkową księgę przychodów i rozchodów prowadzi mi biuro rachunkowe. W każdym ze sklepów sprzedaż ewidencjonowana jest w kasie fiskalnej. W styczniu zdarzało mi się przesuwać towar między sklepami. Czy w takim przypadku mam obowiązek sporządzać dowód przesunięcia tych towarów? Czy dowód ten ujmuję w podatkowej księdze przychodów i rozchodów?

PROBLEM

RADA

W przedstawionym przypadku podatnik powinien sporządzać dowody przesunięć towarów pomiędzy poszczególnymi sklepami. Nie musi jednak ujmować tych dowodów w pkpir, ponieważ prowadzi tylko jedną księgę przychodów i rozchodów dla przedsiębiorstwa wielozakładowego. W pkpir ujmuje jedynie fakturę zakupu towaru. Szczegóły - w uzasadnieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00