Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2019-10-30

Czy można zaliczyć do kosztów wydatki związane z uznaniem reklamacji sprzedanego towaru

PROBLEM

Moja firma zajmuje się produkcją sprzętu AGD. Każdorazowo przed sprzedażą urządzenia podlegają testom jakościowym, przeprowadzanym przez pracowników. W przypadku gdy wadliwy produkt, mimo przeprowadzenia dodatkowych testów, przechodzi przez bramkę jakości i zostaje wysłany do klienta, oznacza to, że błąd nie był możliwy do zidentyfikowania. Wynika to z faktu, że pracownicy mogą przeoczyć bardzo drobne nieprawidłowości, które nie są możliwe do wykrycia podczas przeprowadzania testów. Czy w takiej sytuacji mogę ująć w kosztach uzyskania przychodów wydatki związane z wymianą lub naprawą sprzedanego towaru w ramach udzielonej gwarancji?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00