comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 19-04-2024
Porada
aktualna
na dzień 19-04-2024
Data publikacji: 2022-10-05
Co robić, gdy były klient biura rachunkowego żąda zwrotu kosztów poprawy błędów
PROBLEM
Do mojego biura rachunkowego zgłosił się były klient. Stwierdził, że źle zaksięgowaliśmy mu marzec, kwiecień i maj w 2020 r. i tym samym inne biuro musiało poprawiać popełnione przez nas błędy. Przedstawił fakturę biura rachunkowego, które obecnie go obsługuje, i zażądał zwrotu od nas jej wysokości. Faktura ta wydaje się zbyt wysoka. Mam podejrzenie, że mogła dotyczyć także innych spółek, gdyż klient miał ich kilka. Klient należał do tych „oszczędnych” i umowę wypowiedział nam na początku 2022 r. Powodem był fakt, że znalazł tańszą ofertę obsługi swojego biura (zresztą było to napisane wprost w treści wypowiedzenia).
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka