Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 19-04-2024
Porada aktualna na dzień 19-04-2024
Data publikacji: 2022-10-05

Co robić, gdy były klient biura rachunkowego żąda zwrotu kosztów poprawy błędów

PROBLEM

Do mojego biura rachunkowego zgłosił się były klient. Stwierdził, że źle zaksięgowaliśmy mu marzec, kwiecień i maj w 2020 r. i tym samym inne biuro musiało poprawiać popełnione przez nas błędy. Przedstawił fakturę biura rachunkowego, które obecnie go obsługuje, i zażądał zwrotu od nas jej wysokości. Faktura ta wydaje się zbyt wysoka. Mam podejrzenie, że mogła dotyczyć także innych spółek, gdyż klient miał ich kilka. Klient należał do tych „oszczędnych” i umowę wypowiedział nam na początku 2022 r. Powodem był fakt, że znalazł tańszą ofertę obsługi swojego biura (zresztą było to napisane wprost w treści wypowiedzenia).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00