Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 11-10-2024
Porada aktualna na dzień 11-10-2024
Data publikacji: 2024-08-07

Jak rozliczać i wykazywać w księgach rachunkowych niskocenne środki trwałe

PROBLEM

Spółka co kilka lat wymienia drobny sprzęt biurowy. Głównie są to komputery przenośne, monitory, telefony służbowe. Jednostkowa wartość zakupionych przedmiotów jest zazwyczaj stosunkowo niska, jednakże wartość całej faktury często dość wysoka. W jaki sposób rozliczyć i wykazać w księgach rachunkowych zakup składników majątku o niskiej wartości w przypadku jednorazowych i nieczęstych transakcji? Czy powinno opierać się na przepisach podatkowych jako wytyczne w tym zakresie? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00