comment
Porada
Data publikacji: 2014-01-14
Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent kwestionuje jakość wykonanej usługi
Spółka wykonała usługi budowlane i wystawiła innemu podatnikowi VAT fakturę, którą ujęła w rejestrze sprzedaży. Faktura została przekazana nabywcy, który jej jednak nie przyjął. Wskazał on, że usługi wykonane są niewłaściwie, a zgodnie z umową podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowe wykonanie prac. Czy w takim przypadku można anulować fakturę?
PROBLEM
RADA
Ponieważ usługa budowlana została wykonana, spółka nie może anulować faktury, która ją dokumentuje. W tym przypadku nie ma znaczenia, że usługobiorca zakwestionował jakość wykonanej usługi. Szczegóły w uzasadnieniu.
UZASADNIENIE
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka