Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-01-14

Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent kwestionuje jakość wykonanej usługi

Spółka wykonała usługi budowlane i wystawiła innemu podatnikowi VAT fakturę, którą ujęła w rejestrze sprzedaży. Faktura została przekazana nabywcy, który jej jednak nie przyjął. Wskazał on, że usługi wykonane są niewłaściwie, a zgodnie z umową podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowe wykonanie prac. Czy w takim przypadku można anulować fakturę?

PROBLEM

RADA

Ponieważ usługa budowlana została wykonana, spółka nie może anulować faktury, która ją dokumentuje. W tym przypadku nie ma znaczenia, że usługobiorca zakwestionował jakość wykonanej usługi. Szczegóły w uzasadnieniu.

UZASADNIENIE

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00