Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-12-01

3. Jak wykazać w księgach rachunkowych kaucję

Jednostka wynajmuje firmom pomieszczenia biurowe. W celu zabezpieczenia umowy najmu wymaga zapłaty przez najemcę kaucji w wysokości jednomiesięcznego czynszu. Kaucja ta podlega zwrotowi przy rozwiązaniu umowy lub w momencie niewypłacalności wynajmującego i zaliczana jest na poczet czynszu. Jak należy wykazać w księgach rachunkowych kaucję?

PROBLEM
Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00