Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-12-01

1. Jak skutecznie reklamować się w polskich portalach internetowych - link sponsorowany

Obecnie najskuteczniejszą formą reklamy internetowej jest tzw. link sponsorowany. Jest to krótka reklama z ukrytym przekierowaniem. Po kliknięciu reklamy-linku automatycznie otwiera się strona internetowa reklamodawcy. Generalnie występują trzy formy linków sponsorowanych. Poniżej opisujemy, jak samodzielnie przeprowadzić minikampanię reklamową w najpopularniejszych polskich portalach internetowych.

Opłaty za link sponsorowany zależą albo od czasu wyświetlania linku, albo od częstotliwości wyświetleń linku, albo od liczby odwiedzin strony reklamodawcy. Polskie portale najczęściej pobierają opłaty za 1000 wyświetleń linku sponsorowanego (liczba wejść na stronę www reklamodawcy nie ma tu znaczenia). Inny model stosuje portal www.gazeta.pl, który pobiera opłatę za czas wyświetlania linku.
Jak zareklamować firmę na gazeta.pl
Na portalu gazeta.pl można wykupić link sponsorowany oraz tzw. linki tekstowe, wyświetlane na forach internetowych.
Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00