Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-07-21

3. Remont czy inwestycja

Wynajmujemy pomieszczenia biurowe. Jeszcze przed uruchomieniem biura, w celu zapewnienia właściwego natężenia oświetlenia stanowisk pracy, kupiliśmy materiały oświetleniowe za ponad 5000 zł (po kilkanaście sztuk: świetlówki, osłonki, łączniki itp.) w celu wymiany uszkodzonych, wypalonych. Czy możemy zaksięgować ten zakup bezpośrednio w koszty jako zakup materiałów, czy jest to inwestycja w obcym środku trwałym? Faktura obejmuje tylko materiały, natomiast montażu dokonają nasi pracownicy.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00