Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-08-03

Jak ująć w księgach rachunkowych dofinansowanie do środka trwałego

PROBLEM

Rozpoczęliśmy realizację inwestycji, na którą mamy otrzymać dofinansowanie. Zakończyliśmy budowę niektórych środków trwałych, ale wciąż nie otrzymaliśmy decyzji o dofinansowaniu. Kiedy powinniśmy zatem rozpocząć amortyzację środków trwałych? Co z kwotą dofinansowania, które zostanie przyznane prawdopodobnie w kolejnym roku obrotowym? Jak ją zaksięgować i rozliczać, skoro dotację powinniśmy księgować równolegle do odpisów amortyzacyjnych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00