Dziennik Gazeta Prawna 117-118/2025 z 18.06.2025 [dodatek: Finansowanie i ubezpieczenia dla firm]
Artykuł
z dnia 18.06.2025
Data publikacji: 18.06.2025
AI przynosi korzyści klientom i pracownikom
Cyfrowa rewolucja w usługach finansowych przyspiesza. Jej tempo wyznaczają nie tylko oczekiwania klientów, lecz także zmieniające się realia gospodarcze i technologiczne. Dziś banki i towarzystwa ubezpieczeniowe nie pytają już, czy warto inwestować w cyfryzację, lecz jak szybko i skutecznie wdrożyć innowacje, które pozwolą utrzymać konkurencyjność oraz zbudować trwałe relacje z klientami.
Cyfryzacja przestała być już tylko modnym hasłem, a stała się warunkiem przetrwania i rozwoju. Jak wynika z raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń, sektor ubezpieczeniowy w Polsce koncentruje się dziś na dwóch równoległych ścieżkach transformacji: z jednej strony na cyfrowym doświadczeniu klienta (Go Digital), a z drugiej – na cyfrowej organizacji (Be Digital).
