Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Księgowanie kosztów mimo braku przychodów

W listopadzie rozpocząłem działalność usługową. Od tej pory poniosłem szereg kosztów, m.in. na wyposażenie biura, zakup telefonu, ogłoszenia prasowe. Nie osiągnę jednak w tym roku podatkowym żadnych przychodów. Czy mimo to wydatki te mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
W praktyce zdarza się, iż urzędy skarbowe kwestionują zaliczanie do kosztów uzyskania przychodów wydatków, które nie przyniosły w danym roku podatkowym przychodów. Oczywiste jednak jest, iż część wydatków pozostaje jedynie w pośrednim związku z przychodami, które mogą zostać osiągnięte dopiero w przyszłości.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00