Tarcza Językowa dla firm
Początek pandemii oznaczał bardzo często dla pracowników firm utratę większości benefitów. Szkolenia językowe były prawdopodobnie jednymi z pierwszych na liście. Boleśnie przekonały się o tym zwłaszcza tradycyjne szkoły językowe, które przez lata prowadziły głównie zajęcia stacjonarne. Transformacja cyfrowa stała się koniecznością, żeby nie powiedzieć walką o rynkowy byt.

eTutor jako największa platforma e-learningowa w Polsce od wielu lat był przygotowany na digitalizację usług językowych i wydawało się, że właśnie nadszedł nasz czas. Rzeczywistość pierwszych miesięcy z koronawirusem szybko jednak zweryfikowała nasze wyobrażenia. Trwający wiele tygodni chaos, wstrzymane budżety szkoleniowe i brak jakiejkolwiek decyzyjności kazały poważnie zastanowić się nad tym, co dalej. Wymuszone sytuacją #zostańwdomu dla mnie oznaczało wtedy #niewyjdźzsiebie. Doświadczenie zebrane przez 15 lat w świecie szkół językowych dla biznesu podpowiadały mi, aby w tym trudnym okresie wyjść naprzeciw sytuacji i odważnie odpowiedzieć na jeszcze nie w pełni wyartykułowaną przez działy HR potrzebę pomocy.
Tarcza dla uczelni
Jako lider na rynku e-learningu językowego mieliśmy komfort polegający
